Vi fikser alt, så dere slipper. På faste ukentlige dager fyller vi på med mat- og drikkevarer fra de mest populære kategoriene folk kjenner fra butikken. Det eneste som skal til, er en stikkontakt og et sted å stille kjøleskapet.
Slik fungerer S:mart Fullservice Minikantine:
Fire enkle trinn sørger for at dere kan stille sulten på jobb. Og slukke tørsten.
Abonnér på S:mart
Arbeidsgiver/kontorsjef oppretter seg som bruker her på siden.
Vi ordner alt du trenger
Vi planlegger, velger, administrerer og skifter ut varer etter behov.
Vi fyller kjøleskapet
På faste ukedager fyller vi opp med matvarer, snacks og drikke.
Ansatte kjøper i appen
Her finner de favorittene de vanligvis pleier å kjøpe på butikken.
Slik henter du ut varer fra S:mart kjøleskapet
Alltid fylt, alltid rent. Null administrasjon.

Kjøleskapet som fyller seg selv
Nesten. På faste dager kommer S:mart og fyller det opp med nye matvarer, drikke - og godbiter.
Slipp planleggingsmaset
Det er vi som tar oss av administrasjon, produktutvalg og innkjøp av godsakene. Dere skal bare stille sulten!
Vedlikeholdsfritt
Vi fjerner utgåtte varer, tar oss av rengjøring og vedlikehold. Dere trenger bare å dekke bordet.
Algoritmen lærer hva dere liker
Det dere kjøper mye av, får dere mer av. Og mindre av det som pleier å bli til overs. Slik unngår dere matsvinn.
Dette kjennetegner vår smarte minikantine:
Subsidiering, sikkerhet og svinn? Ikke tenk på det. Vi har gjort det for deg.
Ofte stilte spørsmål om S:mart Fullservice Minikantine
Andre har sikkert lurt på det samme som deg. Vi har svart på de mest vanlige spørsmålene:
Det koster fra 3200 kroner i måneden å ha S:mart Fullservice Minikantine på kontoret. Med abonnement på S:mart Fullservice Minikantine inngår leie av våre kjøleskap med smartlås, påfyll av varer, administrasjon, vedlikehold og rengjøring. Varene betales av den enkelte ansatte som bruker appen til å kjøpe.
Med abonnement på vår S:mart Fullservice Minikantine inngår leie av S:marts kjøleskap med smartlås, påfyll av varer, administrasjon, vedlikehold og rengjøring.
Ja, du kan velge hvor mye dere ønsker å gi de ansatte i rabatt. Du kan også velge ut om du bare ønsker å gi rabatt på enkelte varekategorier.
Kjøleskapet er 60 cm bredt og ca. 190 cm høyt. S:mart sørger for å plassere kjøleskapet på et hensiktsmessig sted så hele bedriften har tilgang og skapet ikke står i veien.
Krever kun en stikkontakt og 4G-dekning slik at låsen (med SIM-kort) har dekning.
Dere kan absolutt benytte deres eget kjøleskap. Da anbefaler vi å velge vår S:mart Lunsjbestilling tjeneste. Du finner mer informasjon om tjenesten her.
Kjøleskapet fylles på opptil tre ganger i uken.
Kjøleskapet er låst. Appen er koblet til låsesystemet på kjøleskapet. For å få låst opp kjøleskapet må man velge hvilke varer man vil ha og betale i appen. Med denne løsningen minimerer vi også svinn og får god oversikt over hva de ansatte liker å spise i løpet av dagen så vi kan tilpasse leveransen etter hva som blir spist og drukket.
Når en ansatt har valgt varer og betaling er gjennomført i appen, åpnes skapet i 30 sekunder slik at den ansatte kan ta ut de kjøpte varene.
Noen av de som har S:Mart Fullservice Minikantine på kontoret:





