Ofte Stilte Spørsmål

Jeg kan ikke finne S:mart-appen på App Store eller Google Play

 

På App Store, søk "Smart minikantine"

På Google Play, søk "Smart minikantine"

Hvorfor trenger dere telefonnummeret mitt?

Vi trenger telefonnummeret ditt slik at vi kan sende deg en sms-kode for å verifisere at du er en kunde.

S:mart-appen virker ikke - hva gjør jeg?

Vi blir umiddelbart oppdatert hvis det er problemer i S:mart appen, og sender dermed ut en brukermelding når problemet er blitt fikset. Du kan betale for kjøpet ditt når appen er i orden. 

Hvor finner jeg kvittering for kjøpet mitt?

Trykk på “Kvittering” for en oversikt over kjøpene dine.
Du kan velge å få de sendt til din epost ved å klikke på dem.

Hvordan kan jeg finne ut om kjøpet mitt ble godkjent?

 

Trykk på “Kvittering” for en oversikt over kjøpene dine.

Trenger du videre hjelp eller har du spørsmål, ta kontakt med oss i "Kontakt oss" knappen under, eller send oss en e-post på
hei@s-mart.no

Fikk du svar på det du lurte på?

Hvis ikke, så skriv inn til oss her: